srijeda, 7. studenoga 2012.

Feng Shui 2013

Što sve nered podrazumijeva

Popularnost feng shuija izuzetno raste. Strast za proučavanjem »energije zgrada« otkrila sam kasnih sedamdesetihgodina, a do 1993. sam već u takvoj mjeri ovladala znanjem i vještinama da sam bila spremna za javno podučavanje. 
Kad bi me ljudi upitali čime se bavim, a
ja bih im odgovorila, njihovo uobičajeno pitanje, koje bi mi zbunjeno postavili bilo je »feng što?«. Sada uglavnom mudro kimnu i razgovor se glatko nastavlja. Danas je gotovo svatko čuo ponešto o tome.
Feng shui je umijeće uravnoteživanja i harmoniziranja
toka prirodne energije u našem okruženju s ciljem stvaranja korisnih učinaka na naš život. S prirodnim energetskim tokovima dobro su bili upoznati i dobro su ih razumjeli stari narodi, pa je spoznaja o tome i dalje prisutna u nekim kulturama. Na otoku Baliju naprimjer, koji mi je dom trećinu života, ljudi i dalje žive u posvemašnjoj harmoniji kako s vidljivim, materijalnim svijetom tako i s nevidljivim energetskim svijetom. Svakodnevni obredi u stotinama tisuća kućnih svetišta diljem zemlje te beskrajni niz neopisivo lijepih i jako složenih obreda u dvadeset tisuća mjesnih hramova ovog otoka osiguravaju očuvanje ravnoteže i harmonije. To je, rekla bih, feng shui na djelu - ne samo niz principa primijenjenih na pojedinačnu građevinu da bi
se postigli određeni rezultati, već tri milijuna ljudi cijelog jednog otoka koji žive usklađeno sa svetošću te zemlje i ukupnim svojim životom svjedoče feng shui.


Nema komentara:

Objavi komentar