srijeda, 7. studenoga 2012.

Raščišćavanje prostora pomoću Feng Shui metode

Raščišćavanje prostora je naziv koji sam iskovala prije mnogo godina kako bih opisala granu feng shuija u kojoj sam pionir i po kojoj me najbolje svi poznaju. Riječ je o umijeću raščišćavanja i posvećivanja energija u zgradama.
(Posvećivanje prostora uz pomoć feng shuija).
Da biste u životu uspješno funkcionirali, presudno je
da imate dobar protok životne energije, tzv. chi u svom domu i na radnom mjestu. Feng shui nudi mnogo načina za poboljšanje energetskog protoka, a čišćenje prostora je jedan od najučinkovitijih. Riječ je o jednostavnom a moćnom obredu čišćenja blokiranih energija koje se s vremenom nakupe u zgradama i uzrok su vašem osjećaju kako vam nešto u životu ne da naprijed. Rezultati su zadivljujući i mnogi ljudi donesu odluku da raščišćavanje postane sastavnim dijelom programa redovnog održavanja zgrade
tako da prostor bude i energetski, a ne samo fizički, čist i bez zapreka. Svim zgradama, bez obzira na to kako bile dizajnirane, koristi redovan »obred čišćenja«, s tim da je i sam feng shui uvijek djelotovorniji i brži ako se primjenjuje u kombinaciji s raščišćavanjem prostora. Tri su »adrese« energetskog zastoja na koje se odnosi raščišćavanje prostora:
- Fizička nečistoća
- Energija predaka
- Nered
Fizička nečistoća - Pod tim podrazumijevam sve vrste nečistoće, prašine, prljavštine i otrcanost. Niska razina energije uvijek se nakuplja oko nečistoće i, kako kaže stara poslovica »čistoća je pola zdravlja«. Temeljito čišćenje je, dakle, ključni dio raščišćavanja prostora. Energija predaka - Sve što se odvija u nekoj zgradi »snimaju« zidovi, podovi, namještaj i predmeti u tom prostoru. Slično kao i naslage prljavštine, nastaju i »naslage« onoga što se negdje odigralo. Iako ih ne možemo vidjeti, one ipak duboko utječu na nas. Primjerice, uselite li se u kuću u kojoj su prethodni stanari bili u sretnom braku, vjerojatno ćete i vi tamo pronaći bračno blaženstvo. S druge strane, ako su prethodni stanari bili nesretni, ako su se razveli, razboljeli se, bankrotirali, udebljali se ili su im se dogodili milijuni drugih stvari, sva ta energija ostala je u toj zgradi i uglavnom uzrokuje ponavljanje povijesti. Usporene frekvencije kreiraju, naime, takvu vrstu blokade koju biste zacijelo željeli ukloniti. Nered - Svaki nered stvara prepreku glatkom protoku energije u prostoru. A to, posljedično, stvara zastoj i/ili zbrku u životima stanara. Dok se čišćenje prethodno nakupljene energije može lako obaviti u samo nekoliko sati uz pomoć obreda čišćenja prostora, čišćenje fizičke nečistoće i  raščišćavanje nereda može u nekih ljudi poprilično potrajati.

Ovako izgledaju pisma koja dobivam:
»Sada sam raščistila većinu nereda i spremna sam za obred
raščišćavanja prostora. Imam osjećaj da u prethodnih
šest mjeseci nisam pročistila samo svaku ladicu svoga
doma već i svaki djelić svog života. Godinama se nisam
osjećala tako zdravo i sretno.«
»Čitam poglavlje o neredu na vašem blogu i sada bacam
već četrnaestu vreću, ali još ne odustajem. Moj
suprug je zapanjen, jer me je godinama nagovarao da
baš to učinim.«
»Dok sam čistila ormar s dokumentacijom, pronašla
sam obveznice koje sada vrijede 4000 kuna! Vaš je
blog sam sebe više nego isplatio.«

U idućem poglavlju počet ću vam temeljitije objašnjavati  zašto vam je većina vaše drage stare krame više na smetnji, nego od pomoći.

Nema komentara:

Objavi komentar