srijeda, 7. studenoga 2012.

Moj feng shui pristup u 2013 godini

Moj pristup feng shuiju prilično se razlikuje od pristupa
drugih praktičara jer ja radim izravno s energijom svakog
prostora. Imam odlično razvijene osjete vida, sluha, mirisa,
okusa i odlično osjetim energiju pa stoga na početku konzultacija
najprije obiđem cijeli unutarnji perimetar zgrade, rukama  očitavajući energiju. Povijest zbivanja zabilježena je u zidovima i u namještaju u obliku finih eteričnih i astralnih otisaka uz pomoć kojih, kad ih pročitam, mogu očitati i protumačiti sve bitno što se tu ikad zbilo. Traumatska zbivanja ili ona manje snažna koja se ponavljaju najdublje se urežu u pamćenje i, slijedom toga, imaju najveći utjecaj na trenutačne stanare. Također sam u stanju pronaći područja ustajale energije u zgradi te otkriti što je potrebno poduzeti da bi se energetski tok poboljšao.
Čim naiđem na nered, nepogrešivo prepoznajem njegovo  nergetsko polje. Ono je prepreka energetskom toku pa me obuzme neugodan osjećaj nečistoće, kao da rukama idem kroz nevidljivu, ljepljivu, paučinu. Taj osjećaj mi je bio prvo upozorenje kakve probleme stvara nered u ljudskim životima. Nered, uz to, ima izražajan, prodoran, miris koji mogu osjetiti čim stupim u nečiju kuću, čak i onda kad je nered skriven od pogleda. Zapravo, čim se »uključim« mogu ga namirisati i u energetskom polju osobe kad stoji uza me, jer je natopljena njegovim mirisom. Ali, ne zabrinjavajte se zbog toga, ako me ikad osobno upoznate - na svijetu je toliko nereda pa ne mogu biti stalno »uključena«! Dobra je vijest kako ta ukupna ustajala energija, nakon raščišćavanja nereda, i popratnog mirisa, brzo nestaje.

Nema komentara:

Objavi komentar