srijeda, 13. veljače 2013.

affiliate marketing loyalty marketing

Oglašavanje Web ! Rastući segment je najbrže online oglašavanje oglašivačke industrije sa 25-postotnim rastom godišnje što je 5 puta više od prosječnog recentnog godišnjeg rasta zajedno svih medija Prema procjenama analitičara usmjereno na Internet je globalno nekih 6-7 % oglašavanja Google internetski divovi YouTube njegov pa potom MySpace i Yahoo su redom usmjereni na razvoj oglašavanja ciljanog i radi prihoda poticanja rasta ! Web oglašavanja povijest ! Jedan od ranih oblika oglašavanja web je bilo dodavanje banera Oni su se pojavili prvi put 1994. na HotWired's Web stranici koja je verzija on-line Wired Magazine časopisa Stavljanje banera oglašavajućih loga te ploča smještenih oglasnih na stranicama Web je zakupljeno od oglašivača strane te pomaže povećanju prihoda i stranice Mnoge stranice komercijalne oglašivački prostor prodaju te bi financirale svoje postojanje Cijena oglašavanja putem banera se bazira često po kliku na baner na temelju plaćanja postotku korisnika odnosno koji na baner kliknu i na oglašivačevu stranicu odu Cijena se izračunava direct email marketing da se tako podijeli broj ljudi oglašavanje na internetu koji su na baner kliknuli sa brojem ljudi koji su baner vidjeli Na primjer, ako je 500 ljudi baner vidjelo ali samo petero kliknulo kako bi posjetili stranicu oglašivačevu odnos je jedan posto Što je veći odnos novca više stranica dobiva od prostora oglašivačkog Kada je baneru dodana animacija na baner raste postotak kilkanja ! Oglašavanje u Hrvatskoj U Hrvatskoj trenutno postoji više od 1.300.000 registriranih Internet korisnika pa taj broj je u stalnom porastu Internet kao mjesto oglašavanja koristi sve više tvrtki predstavljanja svojih proizvoda i usluga i kao medij za komunikaciju s korisnicima Dokazano je u praksi da se dobro glasom oblikovanim internet marketing tips na dobro posjećenoj i odabranoj web stranici može postići 20-70% rast prometa ! Na Internetu prednosti oglašavanja cijena je povoljnija višestruko nego u svim različitim oblicima oglašavanja mjerenje učinkovitosti web oglašavanja je jednostavno jer su vam statički podaci konkretni i vezani uz broj posjeta bolju iskorištenost postižete internet marketing blog oglašavajući na stranicama čiji sadržaj je interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu 24 !

Nema komentara:

Objavi komentar